Search This Blog

Monday, March 12, 2012

NEW : DJ Stam - Can You Feel It













3 comments:

DJ Aleksander Pralica said...

Obracam se sa postovanjem,vec dugo pratim tvoj blog,bavim se dugo sa dj-ingom,imam pitanje za tebe sta se desilo sa tvojim blogom,mislim na blog4dj?Voleo bih da malo suradjujemo ako moze?

Dejan - DJ Stam said...

Verovatno su ga ugasili jer je neko prijavo zloupotrebu aut.prava na odedjenu pesmu,sve je vrlo glupo obzirom da ja nisam taj koji uploduje pesme vec ih samo skupljam i postavljam na svoj blog, ali sta da se radi ,c'est la vie.
Za saradnju sam uvek ZA,predlozi mi sta si imao na umu.
Pozdrav Dejan
p.s. Najbolje da mi se obratis na moj e-mail stamad@gmail.com

Anonymous said...

Cujemo se uskoro sad sam procitao tvoj reply,iskreno se nisam nadao da ces odgovoriti.Klub me ceka gdje sam resident,javim ti se e-mailom.